Inga löptikar

3 april -10

Igår träffade jag kvinnan som är ägare till de två småhundarna som Perry sprang mot så att jag föll och glasögonen gick sönder.
Jag trodde att det var löptikar, men det var bara glada småhundar som också ville träffa Perry.
Kvinnan berättade att hon mött en stor brun hund som hade snälla ögon och hade en svans som viftade.
Hon trodde att Perry bara ville leka med hennes hundar. Så sa hon att det var jättehalt ute den här morgonen. Det tänket jag inte på.
Jag berättade att Perry vill träffa andra hundar men att han inte får göra på detta sätt.
Hon har kollat in oss och undvikit att träffa oss när hon är ute med sina hundar och jag har gjort likadant.
Nu fick hon veta att Perry är jättesnäll och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0